Friday, September 25, 2009

开心?

生活就是酱。。
我嘛,活得不咸也不淡。。
虽说也不过如此,可是我开心吗?
我开心,也不开心。。
偶尔也会不小心离开了自己,幻想假如自己不是这样的自己,事情会好些吗?
也许,可那只是幻想,幻想。。
对,我选择了喜欢现在的自己。。
不管了!
天空一样蓝,风一样凉。。
活得简单平淡又怎样?我就是喜欢!
谢谢你奇怪。。
你教会了我,明天会更好。。
Maybe tonight might be the first and last night I forget you..
Maybe tonight, my memory and my soul will trapped in here forever..
Maybe tonight I have make a last decision..
Maybe right maybe wrong..
Maybe yes maybe no..
Eternity, memory of light and waves..
Goodnight..

1 comment: