Tuesday, April 10, 2012

討厭我自己

討厭我自己
漸漸變得那麼的不理性
思考越來越混亂
判斷越來越荒唐
想要的不想得到
就像一把雙刃刀
不可能, 不傷害到自己


我希望
有一個人
可以容忍我的任性
偶爾讓我耍一耍脾氣
也無所謂

不舒服
Whenever someone makes you happy more than I does,
It's just like,
I'm not enough,
not secure,
that's why,
I shall make you happy,
doing whatever I could,
maybe you matter more than you think you do

Fantasy . Lockheart


No comments:

Post a Comment